
Для нового позиціонування була розроблена легенда про 19-річного хлопця італійського походження Маріо Розаліні. Завдяки прекрасному смаку, знанню традиційних рецептур і неймовірному бажанню створювати нові десерти, його кондитерська лавка у Львові отримала визнання не тільки серед городян, а й зарубіжних гостей.
Розроблений новий брендбук з унікальним письмовим шрифтом, медальйоном-факсиміле і фіолетовою палітрою доповнив легенду графічною складовою.
Невід’ємною частиною бренду є факсиміле підпису Mario ROZALINI. Цей елегантний штрих в історії бренда: - підкреслює старовинний стиль медальйону; - викликає довіру до факту реального існування відомого кондитера; - є своєрідним штампом якості, ніби кажучи: «Підтверджено ім’ям майстра». Факсиміле Mario ROZALINI використовується на упаковці, а також у підпису іміджевих документів.