
Нове позиціонування бренду і нова ніша на ринку плавлених сирів.
Ми розробили креативну концепцію, включаючи ідею, легенду, слоган, відео, аудіо, Діджитал і графічний контент.
Яскрава корівка Молендама з'явилася в минулій рекламнійкампанії бренду, коли в пошуках позиціонування, яке б дозволило підкреслити унікальний для ринку формат плавлених сирків, ми зруйнували всі стереотипи і зробили їх стильними. Для просування бренду створили даму з Молендама - стильну і сучасну корову, у якої навіть свій Інстаграм аккаунт є.
Після фокус-груп ми виявили, що більшість сучасних жінок постійно зайняті роботою, будинком, дітьми - всім, крім себе. Намагаючись скрізь встигнути, у них іноді немає часу зробити паузу і побути наодинці з собою, щоб розслабитися та перезарядитися. Саме для таких повсякденних супергероїнь ми вирішили зробити смачну перерву для відновлення сил і настрою. Кілька 3d-пластичних операцій і стильна дама з Молендама стала ходити на двох лапах, а двома іншими розганяти хмари, даруючи безтурботну паузу тим, хто насолоджується плавленим сиром Molendam