Play

Search Results

Sam’s Steak House

Візуальний стиль

Оновлення

легендарного

ресторану

У 2021 році відомий київський ресторан Sam’s Steak House вирішив модернізуватись, і темні глибокі кольори та тяжкі штори перетворилися у яскраве світле, трохи іронічне оточення, з великою кількістю поп-артових елементів та звуками вінілу.  Такий собі тонкий кітч на грані мистецтва.

Звичайно ж потребував оновлення і візуальний стиль. Першим проханням власників ресторану було візуалізувати головний елемент бренду - велику голову бика, яка була основним символом цього закладу. Ми запропонували багато різних варіантів, поки не знайшли ідеальне, в міру лаконічне, але й не дуже абстрактне зображення того самого бика в жабо. Далі, все пішло як по маслу. Нам потрібно було оновити лого закладу, запропонувати кольори та шрифтове написання. Ну і звісно розробити наружну рекламу та рекламу у соціальних мережах до нового відкриття ресторану.

За основу для реклами  ми знову ж таки взяли улюбленого бика. Не забули й про жабо та модний піджак. Щоб усе гармоніювало з естетикою закладу, було вирішено зробити нашого героя у 3D. І наш бик став у єдиний ряд з поп-артовими елементами інтер’єру. В цій стилістиці були зроблені білборди, сітілайти та  відео до відкриття улюбленого ресторану.