
У 2021 році ми продовжили співпрацю з Укрпродуктом та їх брендом плавлених сирків Молендам. Був запропонований новий концепт для нашої улюбленої корівки у вигляді трьох коротеньких промо-роликів. Акцент зробили на смак, складову частину та упаковку.
Щоб оптимізувати невеликий бюджет, але й не відмовлятися від розробленої у 3Д героїні, ми запропонували сучасну стилістику з використанням моушн анімації. До роликів додали музику та зробили озвучку. Трохи колажування та моушн-рухів і всім знайома дама з Молендама вже смакує сирками на галявині, відпочиває в селі та пропонує сирки у вигляді шеф-кухаря.
На основі готових промо-роликів нами було розроблено безліч діджитал-банерів та інших матеріалів для цієї кампанії. Завдання було виконане, клієнт задоволений, наша команда щаслива від співпраці.